هیچ اگر سایه پذیرد ...

کُره، نه از شیشه

بلکه فراتر از شیشه ی درخشان

فراتر از شیشه ی شکننده

فراتر از شیشه ی کدر

من وهم کوتاهی هستم از باد

من گلم، اما گل هوا

ستاره ام، اما از آب دریا،

بازی زرین طبیعت، 

افسانه ی سرگردان و رویای کوتاه،

قطره ام، اما پر شکوه تر

گل و لایم، اما خوشبخت تر

سرگردانم و جست و خیز کنان ...

من مجموعه ای از رنگ هایم

از برف ها و گل ها

از آب ها و هوا و آتش ها

پر نقش و نگار و جواهرنشان و زرین

من ... آه، من هیچ نیستم.


حباب

ریچارد کراشو

(نمونه ای از آثار دوره ی باروک)

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ب.ظ

وای چیقدر انتزاعی ی ی ی ی، انتزاعی دونم ترکید، ... ولی در کل خیلی خوبه که هر کسی تخیل خودشو در یک هنر نشون میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد