جوجه تیغی دلم

قلب تو کبوتر است

بال هایت از نسیم

قلب من سیاه و سخت

قلب من شبیه ...

بگذریم


دور قلب من کشیده اند

یک ردیف سیم خاردار

پس تو احتیاط کن

جلونیا، برو کنار


توی این جهان گنده، هیچ کس

با دلم رفیق نیست

فکر می کنی

چاره دلی که جوجه تیغی است،

چیست؟!


مثل یک گلوله جمع می شود

جوجه تیغی دلم

نیش می زند به روح نازکم

تیغ های تیز مشکلم


راستی تو جوجه تیغی دل مرا

توی قلب خود راه می دهی؟

او گرسنه است و گمشده

تو به او پناه می دهی؟


باورت نمی شود ولی

جوجه تیغی دلم

زود رام می شود

تو فقط سلام کن

تیغ های تند و تیز او

با سلام تو

تمام می شود


روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس

عرفان نظرآهاری


با تشکر از مهرنوش برای امانت دادن کتاب :) 

I found in you My Endless LOVE ...

 

 بعضی آدمها عادت دارن انقدر آهنگ مورد علاقه شون رو گوش کنن که دیگه از شنیدن اون آهنگ حالشون بد بشه و بی خیالش بشن، مثل من.

بعضی آهنگها ولی از رو نمی رن و هرچی گوش می کنی تکراری نمی شن، مثل این:



Endless  Love

Lyric



My love, 
There's only you in my life 
The only thing that's bright 

My first love, 
You're every breath that I take 
You're every step I make

...


ادامه مطلب ...

چه نغزست و چه خوبست و چه زیباست خدایا ...

خدا گفت به دنیایتان می آورم تا عاشق شوید.

آزمونتان تنها همین است. عشق. و هرکه عاشق تر آمد، نزدیکتر است. پس نزدیکتر آیید، نزدیکتر.

عشق، کمند من است. کمندی که شما را به پیش من می آورد. کمندم را بگیرید.

و لیلی کمند خدا را گرفت.


صفحه ی 21

لیلی نام تمام دختران زمین است

عرفان نظرآهاری


چقدر ساده میشه نوشت و چه سخت میشه باور کرد، اعتماد کرد، عمل کرد و عاشق شد ...

با تشکر از مهرنوش برای امانت دادن کتاب.

من