:)

فراموشم مکن هرگز

فراموشت نخواهم کرد

تو در من آتشی هستی

که خاموشت نخواهم کرد


 به یاد آقای قدس دبیر هندسه ی پیش دانشگاهی م که این شعر رو اولین بار از زبان ایشون شنیدم  و تا امروز به یادم مونده :) نمی دونم شاعرش کیه. سر فرصت تو گوگل پیداش می کنم!
نظرات 17 + ارسال نظر
پرنده مهاجر شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام
خوشحال میشم با تبادل لینک
از وبت خوشم اومده

بهمن یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ب.ظ

به به .. به به .. زنده باد هندسه .. تا اونجایی که یادم میاد تنها درسی که نمره بنده در اون بالای دوازده شد همین هندسه بود .. دنیا بدون هندسه معنی نمی ده !

بالای دوازده یعنی دوازده و نیم؟ یا بیست؟

بهمن یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ

عه ه ه .. قرار نبود از این سوالای سخت بپرسیداااا .. حالا اون دوران که گذشت .. باید ببینم این ترم هندسه کاربردی چند می گیرم ...

دوازده به بالا بشین صلوات :)))

بهمن یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ب.ظ

آورین آورین .. اینو خوب اومدی .. اگه نمره هام خوب شد شیرینی میدم .. برای شما هم فک کنم باید شیرینی مجازی بدم .. احتمالا یه عکس از جدیدترین شیرینی های دو هزارو پانزده .. امروز چند تا عکس بستنی توی فیس بوک دیدم اونقدر زیبا بود که آدم دلش می خواست مانیتورو گاز بگیره .. البته حیف که بعدش کامپیوترم خراب شد و احتمالا چند روز طول میکشه ویندوز نصب کنم ..

خدا رو شکر که دندوناتون سالمه!

بهمن دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ق.ظ

خب کجا بودیم ؟ .. اون کامنت قبلیو در حین راه رفتن نوشتم .. الانم نیمه خواب هستم .. یه چشمم بازه یه چشمم م م .......................شم م م م ............

بهمن دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

داللللللی .. بیست ثانیه خوابم برد .. آره خلاصه .. نمی دونم طرفای شما استادها چه مدلیند ولی طرفای ما اینطور که من متوجه شدم یه بخش مهمی از نمره مربوط میشه به اینکه استاد از قیافه آدم خوشش بیاد یا نه .. اگه خوشش نیاد حتی اگه شاگرد اول دانشگاه هم باشی و لیاقتت بیست باشه ولی استاد همون دوازدهو به آدم میده .. استاده دیگه ، چه می شود کرد .. برای همین من دیدم لازم نیست در قید و بند نمره باشم .. مهم اینه که آدم ذاتا نابغه باشه که خدارو شکر من هستم .. لذا معدل من دوازده که نه ولی اگه دوازده و نیم به بالا شد مجبورم شیرینیه رو بخرم و همشو بخورم .. البته نه همه ی همشو .. یکی دو تاشو شاید گذاشتم برای اطرافیانم ..

استاد هم آدمه دیگه. خوب و بد داره. دور از جون شما باشه لیاقت دانشجوهای این زمونه بیشتر از از این استادا نیست. لیاقت استادا هم بیشتر از این دانشجوها نیست. کلا همه به هم میایم شکر خدا

بهمن دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ق.ظ

آره خدارو شکر حدود شونزده تا از دندونام هنوز سالمه .. ببین سحریوس از زمانی که فیس پوک افتاد تو بورس دیگه کسی نمیاد سراغ وبلاگ مگه اینکه یه کوری یا یه کچلی مثل من باشه .. برای همین اصن نیاز نیست اینجا آدم رسمی بنویسه .. راستی بت گفتم من کچل کردم ؟ نگفتم دیگه .. موهام شیکسته بود و تصمیم داشتم از ته بزنمشون تا قوت بیگیرند .. به خودم گفتم ننه ! .. نه ببخشید یلحظه فکر کردم بهروز وثوقیم .. به خودم گفتم داداش قبل از اینکه دانشگاهت شروع بشه برو کچل کن .. آخه اگه آدم مودار بره دانشگاه و بعد کچل کنه مطمءنن کلی بهش می خندند ولی اگه از همون روز اول کچل بریم دانشگاه دیگه کسی بهمون نمی خنده و همه فکر می کنند ما مادرزادی کچل بودیم .. برای همین بود که دیگه اون تصمیم مهم زندگیمو گرفتم و با کله سیفید اولین روز دانشگاهمو رقم زدم ..

اینکه ادم مودار بره دانشگاه و بعد کچل کنه بهش می خندن ، آره واقعا. فکر خوبی کردی. ولی خب کچلی واسه فصل گرما خوبه. الان کله ت می چاد تو سرما.

بهمن سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

جات خالی الان چهل و پنج دقیقه هست که دستم به خوردن چهار تا انار بنده .. کیلو پونصد تومن خریدم و مثل قحطی زده ها بهشون حمله ور شدم .. آمار دندونای سالمم شد چهارده تا .. به خاطر پونصد تومن حالا باید شیش میلیون خرج کنم تا برام دندون مصنوعی درست کنند .. ببینم سحریوس .. نکنه استاد دانشگاه شدی ما خبر نداریم ؟ .. زود اعتراف کن ..

نه ولی دانشجو بودم!

بهمن سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ق.ظ

دیشب هر کاری کردم کامنت دویومم دو بذارم نشد که نشد .. هی دیسکانکت می شدم .. همه می گند همراه اول اینجوریه و ایرانسل بهتره .. هیچ دیه .. می خواستم بگم کلمه من الان دیگه ضد چاییدن شده .. پارسال زمستون بخاری داشتم ولی ازش ایستفاده نکردم .. روزهایی که برف اومده بود وقتی صبح بیدار میشدم و درو باز می کردم احساس می کردم یه نسیم گرم وارد خونه میشه .. بعد یه سال طول کشید تا بدنمو موقع استحمام به آب سرد عادت بدم .. همین الان که کوه های اطراف پر برف شده و سوزش توی شهر میپیچه من با آب سرد حموم می کنم و نیت کردم کل زمستوتو به همین روال بگذرونم .. یکی از آرزوهای بزرگ مادرم اینه که بتونه دست منو بگیره و ببره پیش یه روانپزشک .. راستی یه وقت کسی هوس نکنه آب سرد توی فصل سرما رو تست کنه .. سکته مکته میزنه .. خیلی زمان میبره تا بدن سازگار بشه ..

بهمن سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ق.ظ

تا ارسال کامنت قبلیو زدم احساس کردم غلط املایی داشتم ...

من با یک بار خوندن چیزی پیدا نکردم

بهمن سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ

خو حالا دو بار می خوندی .. آسمون که به زیمین نمی رسید .. دهع ع .. بددم یارانتو حذف کنند ..

دیگه گفتم دوبار بخونم غلطت پیدا میشه آبروت میره! :/

بهمن سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ب.ظ

راست می گی هااااا .. اصلا به این موضوع توجه ننموده بودم .. بنده در این لحظه به نکته سنج تر بودن خانم ها در بعضی مسائل نسبت به آقایان اعتراف می نمایم ..

بهمن یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ب.ظ

اهِم .. عرض شود که ه ه ه ه خوب با خودت حال می کنی هااااا ... آهنگ ابیو ، سرکلاس نقاشیو ، شمعیو ... احساسات می ترکونی ... ولی خیلی خوب بود .. آدم حتی وقتی کسی پیشش نیست هم باید شب ها رو رومانتیک بگذرونه .. این فیس پوک منو به فنا داده از بس وقت آدمو می گیره تازه هوس هم کردم عضو اینستاگرام بشم .. برای عضویت باید برنامه خاصی نصب کرد ؟ یه پیغامی اومد برای نصب ولی نفهمیدم اجباریه یا غیر اجباری ...

میری تو بازار سرچ می کنی اینستا گرام، دانلود می کنی، نصب می کنی، عضو میشی، حالشو می بری. در ضمن اون ابی که تو فیس بوک گذاشتم پابلیک نیست! تو چجوری می بینی؟!!!!!!!!!!!!!!!

بهمن یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ب.ظ

از طریق سرچ در گوگل یه چیزایی دستگیرم شد .. ولی روی گوشی با خطا مواجه شدم .. فردا از بچه مچه ها می پرسم .. باید اول یه ف شکن برای گوشیم پیدا کنم

اینستاگرام فیلتر شکن نمی خواد

بهمن دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ

مرسی بابت راهنمایی .. یادم باشه یه دفعه راهنماییت کنم .. حالا چرا قیرمیز می شی ؟ .. یه عینکی ساختند که اگه ازش ایستفاده بکنی اونوقت پشت هر چیزی رو میشه دید .. مثلا پشت فیس پوکو .. البته شوخی کردم .. من هنوز از اون عینکا نخریدم .. بابا توی اینستاگرامتم گذاشتی خو ..

بعداز اینکه جواب کامنت و دادم یادم اومد که تو اینستاگرامم پابلیکه ولی کامنت و پاک نکردم گفتم قیرمیز باشم یه ذره

بهمن دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ق.ظ

آورین آورین .. می گم شوما آذری هستید نکنه ؟ من خودم قدیم مدیما آذری بودم ولی الان مشترکوالمنافع هستم .. اون عروسک کچله رو کشتیش .. احساس کردم خیلی جناق سینشو فشارش میدی .. دنده منده نذاشی براش ..

عادت داره :D

بهمن دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:49 ب.ظ

بعله خب .......... البته متوجه شدم اگه به جناغش فشار نیاد کله اش نمی یاد پایین .. .. آخی .. یاد عروسک خودم افتادم .. حدود بیست ساله بهش سر نزدم .. الان میرم سراغش ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد