آرایش غلیظ


با من صنما دل یک دله کن
گر سر ننهم وانگه گله کن
ای مطرب دل زان نغمه ی خوش
این مغز مرا پر مشغله کن
سی پاره به کف، در چله شدی
سی پاره منم!! ترک چله کن
دیوان شمس
همایون شجریان
آهنگساز: سهراب پورناظری

جییییییییییییییییییغ غ غ  !!!!!!!!!

من!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

دکی .. بابا حداقل این دو تا کامنتو تایید نمی کردی .. البته با این یکی میشه سه تا .. بلاگفا یه تیکی داره برای ارسال کامنت خصوصی ولی این بلاگ اسکای نداره ..

بهمن پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ

یا ابرفرض .. قبلنا یه چی می گفتند که یه چی گفته باشندهاااا .. آهان .. یا رومی روم .. یا زنگی زنگ .. یا همه رو تایید می کردی .. یا کلا تمامشو از تایید درآوردی .. حد وسطی وجود نداره .. ای ول .. ا ، ا ، ا .. ببین چطوری هم داره می خنده

دقیق متوجه نشدم منظورتون کدوم کامنتا بود, برا همین همه رو پاک کردم

بهمن جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ق.ظ

حالا خدا رو شکر نظامی نشدی .. مثلا بهت می گفتم برو فلانی رو بکش و برگرد .. بعد متوجه نمی شدیو می رفتی کلا همه رو می کشتیو و لبخند زنان برمی گشتیو می گفتی قربان چون متوجه نشدم کیو باید بکشم همه رو کشتم .. ایول ایول

پرستو یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ http://parvaz87.persianblog.ir

لینک دانلود چی می گه اون وسط ؟ ور دار بینیم !
10 تومنه پول البومش ! ابتیاع بفرمایید تبلیغ این قبیل داستانا رو نکنین لطفا :D

فعلا در مسیر علاقه مند کردم جوانان به موسیقی سنتی گام بر میداریم! زوده توقع داشته باشیم پول بدن!! هاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد