یاد من کن

دانلود کنید


از چمن ها گر گذشتی یاد من کن

گر شنیدی سرگذشتی یاد من کن

دلبر مه پیکر گردن بلورم

عید اومد بهار اومد من از تو دورم 


همه ش همین داستان ِ! تنها چیزی که ارزشمنده همینه! یاد من کن! یاد من کن! یاد من کن!!! وقتی حس می کنی فراموش شدی دنیا جهنم میشه!!

+این روزها به آهنگ های سحر محمدی گوش می کنم. حس خوب آمیخته به حسادتی بهم میده!! حس خوب واسه اینکه اسم هامون شبیه هم ِ ! حس حسادت هم که معلومه! واسه اینکه همیشه دوست داشتم می تونستم  آواز بخونم :(

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه منتظری دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ

دوستی بسته ی پیچیده به روبان نبود
که کسی روز تولد به کسی هدیه کند
اما دوستی با تو آن هدیه ی زیبای خداوند است و تو برای ما همیشه همان سحر مهربان و دوست داشتنی و با ذوق و احساس هستی و خواهی بود
و من همیشه یادت میکنم چه خواننده باشی چه نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد