عنکبوتو !!

عنکبوتی که قبل از عشقبازی هدیه می دهد.

نوعی از عنکبوت که به جای تار بستن، خودش به سراغ شکار می رود به چندین دلیل در دوره جفت گیری برای عنکبوت ماده در یک سبد ابریشم هدیه غذایی می برد.

دلیل اول اینکه از خطر خورده شدن توسط ماده در امان باشد. دوم آنکه نشان دهد شکارچی خوبی است و می تواند پدر خوبی برای خانواده باشد و سوم اینکه شانس پدر شدنش در میان رقیبان بیشتر می شود.

بعضی از عنکبوتها به جای بسته غذایی درون سبد، خاشاک یا تفاله غذای خرده شده را می ریزند به این امید که به محض نزدیک شدن و جلب اعتماد عنکبوت ماده، کار خود را سریع انجام دهند و فرار کنند. آزمایشات چندین تحقیق نشان داده است که عنکبوت های ماده بیشترین اسپرم دریافتی شان از عنکبوت هایی است که هدیه واقعی می آورند.



منبع فارسی:مجله مرد روز

منبع انگلیسی: buztop


می دونم که این متن اصلا به سبک این وبلاگ نمی خوره و یه جورایی بی ربط به نظر میاد. اما یه ذره دقیق تر اگه بهش نگاه کنیم خیلی هم به مطالب کلی این وبلاگ بی ربط نیست!! یه جور تمثیل باشه شاید P: به هر صورت از این تیکه هم خوشم اومد و چرا که نه!

من 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه منتظری شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ

عجب!!!! درس و آموزه ای باشد برای جنس مذکر انسان

برای فردا لباس دوختی دیگه؟
الآن شیفته ی شخصست من نشدی که روز قبل از دفاع وبگردی میکنم؟

عه!!! من جواب این کامنتت و داده بودم کجا رفت؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد