سرای بی کسی ...

دانلود کنید


در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند

به دشــت پـر مـلال مـا پـرنـده پـر نمی زند


یـکی زشـب گرفتگــان چـراغ بـر نمی کند

کسی به کوچه سـار شـب در سحر نمی زند


نـشسته ام در انـتظار این غـبـار بی سـوار

دریغ کـز شـبی چنین سـپیده سـر نمی زند


دل خـراب من دگـر خـراب تـر نمی شود

که خنجر غمت از این خـراب تر نمی زند


گذر گهی است پر ستم که اندرو به غیر غم

یـکی صلای آشــنـا بـه رهگـذر نـمی زند


چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات

بـرو کـه هـیچ کـس نـدا به گـوش کـر نمی زند


نـه سـایه دارم و نـه بـَر، بیفکننـدم و سـزاست

اگـر نـه بـر درخــت تـر کـسی تـبـر نمی زند


شعر: هوشنگ ابتهاج

آواز و نوازنده سه تار: سحر محمدی

نوازنده تنبور، سه تار باس، دایره، دف، کوزه: پوریا پورناظری

نوازنده کمانچه: حسن خدایی نیا

آهنگساز: پوریا پورناظری

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه منتظری یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام بر آرامِ دلم بعد از خدا
بسیار زیبا بود خانوم استفاده نمودیم
فردا نتایج دکتری میاد
دعا بفرمایید

ای جان! موفق باشی دوستم م م م م

فاطمه منتظری یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ

خب خداروشکر دیگه از شر کنکورای این مملکت راحت شدیم البته اگه نخوام فوق دکتری شرکت کنم!!!!
احتمالا هفته دیگه دفاع میکنم شمارتو به ایمیلم بفرست تا تاریخ دقیقشو بهت بگم دوست جون
fatemeh.poetry@yahoo.com

به سلامتی! الان می فرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد