ناله ی رسوایی

دانلود کنید


دور از تو منم تنها

تنها منم و غم ها

هر قطره ی اشکم

صد موج تمنا

صد قصه ی پنهان 

صد غصه ی پیدا


چو نای بی آوا

اگرچه خاموشم

زبان دل گوید

مکن فراموشم


شد مایه ی رسوایی

این عشق و شکیبایی

فالی زدم از حافظ

دیشب من سودایی

این نکته به جا آمد

داد از غم تنهایی


چو نای بی آوا

اگرچه خاموشم

زبان دل گوید

مکن فراموشم


گر باده پرستم من

از عشق تو مستم من

در عالم تا هستم

از این ساغر مستم

که بی این مستی

نیرزد هستی


می رفتی و می دیدم

کاشانه ی امیدم

یک دم ویران می شد

دلم لرزان می شد


 چو نای بی آوا

اگرچه خاموشم

زبان دل گوید

مکن فراموشم


آهنگساز: مسعود لشکری

ترانه سرا: سیمین بهبهانی

خواننده: کورس سرهنگ زاده

اگر اشتباه نکنم دستگاه شور


باز هم ترانه ای از دوران نوجوانی، باز هم با مضمون عشق و هجران!!                                               من

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه منتظری جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ

سلاملیکم
قربون داداش
بسیار زیبا بود
راستی ملائیان هم که پرید! این اکثریت مجردها داره به اقلیت تبدیل میشه هااااا!
ما که عذر مشغول به تحصیلی داریم
شما حواست باشه

به به! خبرا زود می پیچه! :)) آره دیگه داریم بزرگ می شیم کم کم!
خدا همه جوون ها رو سفید بخت کنه! الهی آمین!!
در ضمن عذر شما موجه نیست! چرا که شوهر داری و تحصیل با هم منافاتی ندارند همی! از قدیم گفتن: ازدواج محدودیت نیست! مصونیت است! :))

فاطمه منتظری شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

والا بخدا ما هم با شما هم عقیده ایم
ولی مردم فرهنگ ندارن دیگه تا کسی میپرسه میگن دخترشون دکتری قبول شده قصد ازدواج نداره
یکی نیس بگه به شما چه؟ چرا بجای من تصمیم میگیرید؟

ستایش مجاهد شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 07:15 ب.ظ

منم قصد ازدواج ندارم دوست دارم بازیگر شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد