بعد از تو

خیره به کیکی که هیچ کس اشتهای خوردنش را ندارد

بیست و چهار شمعی را می شمارم که هرگز روشن نبوده اند

و آرزوهای رنگ باخته ام را فوت می کنم

تولدم مبارک!

من


پی نوشت:

ای هفت سالگی

ای لحظه ی شگفت عزیمت

بعد از تو هرچه رفت

در انبوهی از جنون و جهالت رفت

فروغ

نظرات 5 + ارسال نظر
banoo چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ق.ظ http://banu-reza.blogsky.com/

سلام
وبلاگ باحالی داری
به وب منم سر بزن خوشحال میشم
راستی پس فردا تولد عشقمه خوشحال میشم بیایی تو خوشیامون شریک بشی
ممنووووووووووونم
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____
____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____
_____________♥.۝۝۝۝۝۝._____
_____________♥.۝۝۝۝_________
_____________۝۝۝______________

تنها آزاد چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:00 ب.ظ http://freealone.blogfa.com

اگه تقویم نداشتیم و نمیدونستیم , سال چیه , ساعت چیه و روز و شب رو از اومدن و رفتن خورشید و فصل ها رو از نشونه های خودشون میفهمیدیم لذت بیشتری داشت.
دنیای ساختگی آدمها غرقمون کرده.توی تنگ , ماهی فکر میکنه دنیا همینه.

مهرنوش پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

شعرت خیلی قشنگ بود، ولی پر از انرژی منفی! :(

از کوزه همان برون تراود که در اوست :)

بهمن یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ

سلاااااام ، آخه دختر ، آدم که نباید روز تولدش اینقدر انرژی منفی از خودش ساطع بکنه
به نظر من تولد واقعی آدم ، روزی هست که به آرامش برسه و در تمام اتفاقات دنیا جز خیریت ، چیز دیگه ای نبینه
نذار آه و افسوس ها ، توی دلت ریشه بکنند ، من خودم پر از ایراد هستم ولی حداقل توی این مورد که به شما هم پیشنهاد دادم ، موفق بودم و لذتشو بردم
اگر میدونی نگرانی یا افسوس خوردن نفعی داره ، پس حتما بنده اشتباه کردم و شما اصلا به پیشنهاد بنده توجه نکن
ببخشید فضولی کردم
در هر صورت تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک

مرسی از راهنمایی تون. تلاش خودم رو می کنم :)

باباحیدر چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ

اینجا آسمان ابریست





آنجا را نمی دانم





اینجا شده پاییز





آنجا را نمی دانم





اینجا دلی تنگ است





آنجا را نمی دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد