جوجه تیغی دلم

قلب تو کبوتر است

بال هایت از نسیم

قلب من سیاه و سخت

قلب من شبیه ...

بگذریم


دور قلب من کشیده اند

یک ردیف سیم خاردار

پس تو احتیاط کن

جلونیا، برو کنار


توی این جهان گنده، هیچ کس

با دلم رفیق نیست

فکر می کنی

چاره دلی که جوجه تیغی است،

چیست؟!


مثل یک گلوله جمع می شود

جوجه تیغی دلم

نیش می زند به روح نازکم

تیغ های تیز مشکلم


راستی تو جوجه تیغی دل مرا

توی قلب خود راه می دهی؟

او گرسنه است و گمشده

تو به او پناه می دهی؟


باورت نمی شود ولی

جوجه تیغی دلم

زود رام می شود

تو فقط سلام کن

تیغ های تند و تیز او

با سلام تو

تمام می شود


روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس

عرفان نظرآهاری


با تشکر از مهرنوش برای امانت دادن کتاب :) 

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم یه سر به من بزنی

、`☂`、 baran 、`☂`、 دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://rangin-kamun.blogsky.com/

چقدر موزیک وبلاگ دلنشین و شنیدنیه

صدای بارون مثل حال و هوای امروز...

فاطمه منتظری دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

تمام ناتمام من
با تو تمام میشود
شاعر بی شعر و غزل
صاحب نام میشود....
درود بر دلارام آرامم!!!
بسیار دلنشین بود. محظوظ فرمودید.
شاد باشی و چیزی بیش...

خوبه که دیر به دیر میای وبلاگم. باعث میشه از کامتنهات ذوق کنم

لالایی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.kakaey.blogsky.com

تشکر از تشکر شما

مهرنوش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

منم دیگه دیر به دیر میام که ذوق کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد