بی نام های من!

هرگز نام پرنده ها را ندانسته ام٬ در پی آن نبودم که بدانم این آواز کدام پرنده ست که از لا به لای سپیداران سر به فلک کشیده به گوشم می رسد. هرگز نام گلها را ندانسته ام. نام خیابانها و میدانها را هم. نام آدمها را هم!

زمانی که می توانم به آواز پرنده های رنگین بال گوش بسپرم٬ عطر گلهای رنگارنگ را ببویم٬  از خیابانها ی پرخاطره و پاک بگذرم٬ با آدمهای مهربان و لبخند به لب به نوشیدن چای و گپ و گفت بنشینم و طعم گس عشق را با زبان دل مزه کنم دیگر چه نیاز است که نامشان را بدانم و تبارشان را بشناسم؟ چرا معشوقه هایم را در حصار نام و شناسنامه دربند کشم؟!

من

نظرات 7 + ارسال نظر
رهـــا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://fair-eng.blogsky.com

like

کودک خوشحال چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

جلال شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ


هر چه می گذرد بیشتر می فهمم که تو بیشتر می فهمی

بهروز سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

مثل همیشه عالی!

مجید یحیایی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.nedaye-sahne.blogfa.com

از((تکه های من)) خوشم اومد.
روان و راحت مینویسی و از تکه های دوس داشتنی کتابا هم چیزایی رو انتخاب کردی و دوس داری که روان و ساده بیان شدن و پیچیدگی و ابهام ندارند.من هم اینچنین میپسندم.متاسفانه توی هنر چیزی خیلی قابل قبوله که فهمیده نشه.هرچیزیو که انسان نمیفهمه فکرمیکنه از فهم او فراتره و میپسنده.
خواستم بگم هستم و میخونم.
همین.

زهره جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

زیبا بود افرین .....
من هم یکی از ان غریبه ها .... میدانم نمیشناسیم ...ولی حسی مشترک و ان دوست داشتن ادمهای اطرافمان هست که ما را بهم پیوند میزند... واقعا زیبا بود.

من شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.zeitoon.roomfa.com/

افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد