سرآغاز

در این وبلاگ قصد دارم هر چی رو  که یک جایی خوندم  و لذت بردم  ثبت کنم. دلیل اصلی این کار رو  نمی دونم. اما فکر می کنم شما هم از خوندن اونها لذت ببرید. 

به علاوه قصد دارم نظرات خودم رو نسبت به مسائلی که اکثرا ذهنم رو به خودش مشغول میکنه بنویسم. پس شروع می کنم. 

 

به نام خداوند جان و خرد 

کزین برتر اندیشه بر نگذرد 

خداوند نام و خداوند جای 

خداوند روزی ده رهنمای  

من

نظرات 2 + ارسال نظر
رسته خاک شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://rastan.blogsky.com

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
خطی ننویسم که بلرزاند دل کسی را

موفق باشی .

یا علی.

ali پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام از دیروزه که وبلاگت رو دیدم ازش خوشم اومد بسیار مطالب خوب و قشنگی نوشتی ایشالا که انتشار این گونه مطالب ادامه دار باشد موفق باشید و جاویدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد