من تو را از شاخه خواهم چید :)

اینم یک آهنگ امیدوار کننده بعد از این همه مطلب پوچگرایانه! 


بشنو اکنون قصه ای شیرین

قصه ی دریاچه ی رنگین

قصه ی دریاچه و خورشیــــــــد


آن زمان دریا

بود تنها

تا گل خورشید

گشت پیدا


لب خورشید 

گل شد و خندید

عشق دریا

در دلش جوشید


آه، ای خورشید

ای گل خوشرنگ دشت آسمان

یک روز

یک روز

من تو را از شاخه خواهم چید


سینه ی من بستر نرم تو ای خورشید

این دل من خانه ی گرم تو ای خورشید


آه، ای خورشید

ای گل خوشرنگ دشت آسمان

یک روز

یک روز

من تو را از شاخه خواهم چید


خواننده: گوگوش

ترانه سرا:؟

آهنگ ساز: ؟



دانلود کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه منتظری جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ق.ظ

به به
درخشش خورشید امید بر شما مبارکباد
دیر به دیر به روز میشیا
چشمهایمان به وب سفید شد....
همیشه باااش
دلم برایت می تنگد(از مصدر جعلی تنگیدن)

گرفتارم، وقت مطالعه ندارم!! :( ولی سعی خویش می نهم!

فاطمه منتظری جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

گرفتار چی؟؟؟؟؟!!!
عروس شدی؟
وای بحالت خبر ندیا
حالا گرفتاریاتو کم کن شهریور باید بیای جلسه دفاع دوستت

عروس ؟
من ؟
من دیگه خیلی هنر کنم یه دومادی چیزی بشم! :))
عه؟ آخجون! خبر بده حتما میام اگه مشکلی پیش نیاد. لباس چی بپوشم؟!

فاطمه منتظری شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 ق.ظ

پرسیدن داره آخه؟
ی کت دامنی پیرلهنی چیزی بپوش خوبه دیگه
فقط جلو سردر چادر بپوش حراست گیر نده

خبرت خواهم کرد

پرستو جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ب.ظ http://parvaz87.persianblog.ir

ای جانم یعنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد